Tuesday, March 23, 2010

ABZS CUP:


ABU DHABI ZONE SCHOOL CUP RESULTS:

Under 30Kg
1st Saef Obaed Mubarac Al Muatassem School
2nd Abd Al Razaq Al Qarm School
3rd Hamood Saad Bin Moaath School
3rd Mohammad Zacaria Abdul Jalil Al Fahim School

Under 34Kg
1st Saleh Osama Mohammed Saad Bin Moaath School
2nd Hamdam Ahmed Al Taawun School
3rd Said Ali Al Ajban School
3rd Jern Yafoor School

Under 38Kg
1st Ali Imbrahum Saad Bin Moaath School
2nd Ahmed Nasir Al Qarm School
3rd Khalil Ayoob Al Taawun School
3rd Ahmed Kalifa Al Ghazali School

Under 42Kg
1st Moad Alqsim Al Sades Min Aughostos School
2nd Abdulraman Ali Al Taawun School
3rd Saeed Saleh bin Saeed Al Muatassem School
3rd Ali Soleha Abdullah Jern Yafoor School

Under 47Kg
1st Abdullah Abdulraman Saad Bin Moaath School
2nd Schual Salem Ali Al Qarm School
3rd Ta Hanoon Al Ghazali School
3rd Ahmed Suleiman Abdullah bin Otaiba School

Under 52Kg
1st Omar Ahmed Al Soqoor School
2nd Sultan Ahmed Al Sades Min Aughostos School
3rd Omar Osama Saad Bin Moaath School
3rd Ali Adul Zaadi Zayed Al Thany School

Under 57Kg
1st Abdul Whab Hassan Zayed Al Thany School
2nd Ahmed Mohamed Al Ghazali School
3rd Faisel Mohamed Saleh Al Muatassem School
3rd Ahmed Abdallah Al Sades Min Aughostos School

Under 62Kg
1st Asil Saeed Jern Yafoor School
2nd Ismat Sameer Al Sades Min Aughostos School
3rd Ahmed Mahmoud Zayed Al Thany School
3rd Ahmed Adem Al Samalia School

Above 62Kg
1st Khalifa Hashid Mohamad Darwish bin Karam School
2nd Abdallah Hassan Al Qarm School
3rd Hamed Saad Bin Moaath School
3rd Wad Al Mansoori Al Sades Min Aughostos School